جراحی بینی یکی از انواع جراحی زیبایی در ایران است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اگرچه جراحی بینی فقط توسط افراد متخصص در این حوزه انجام می شود؛ اما باز هم انتخاب بهترین جراح بینی در تهران، می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه کار داشته باشد. شاید برای شما هم این سوال مطرح شده است که بهترین جراح بینی در تهران کیست؟ یا اینکه چطور می توانید بهترین جراح بینی را در تهران انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا بتوانید با بهترین جراح بینی در تهران، بهترین عمل جراحی را انجام دهید.

بهترین جراح بینی در تهران کیه؟

بهترین جراح بینی در تهران، فردی است که هم رزومه کاری مرتبط دارد و هم نمونه کارهای آن بسیار خوب است. در حال حاضر، آنقدر تعداد جراحان بینی در تهران زیاد است که نمی توان چشم بسته گفت که بهترین جراح کیه؟ چون هر کدام از این پزشکان روش خاص خودشان را برای عمل بینی دارند. حتی ممکن است شما به بهترین جراح مراجعه کنید، ولی از نتیجه کار رضایت نداشته باشید. چون سبک جراحی انجام شده روی بینی شما آن چیزی نیست که در نظر داشتید. بنابراین، سعی کنید که با بررسی نظرات کاربران، صفحه اینستاگرام و نمونه کارها، بهترین جراح را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید. ما با افتخار اعلام می کنیم که آقای دکتر خسرو مقتدر یکی از جراحان برتر تهران بوده و با سابقه درخشانی که در این زمینه داشته با داشتن سوابق عمل بالا و همچنین کلینیک تخصصی و کادر مجرب در این راه پیشرو بوده و برای کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان در این عرصه فعالیت می کند.

بهترین جراح بینی در تهران از نظر مردم

همانطور که می دانید هر یک از مردم که نزد پزشکان مختلفی برای انجام جراحی بینی مراجعه کرده اند، درجه رضایت متفاوتی از کار خودشان دارند. به همین خاطر، برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران باید حتما به نظر مردم توجه داشت. شاید بتوانید ظاهر بینی های عمل شده را در عکس ها و سوابق عمل مشاهده کنید؛ اما نمی توانید در مورد عوارض ایجاد شده در فرد پس از عمل جراحی زیبایی بینی اطلاعات کسب کنید. مردم که تجربه انجام عمل جراحی زیبایی را دارند، می توانند به شما برای انتخاب بهترین جراح بینی کمک کنند. فقط کافیست که نظرات مردم را به طور کامل بخوانید و بر اساس آن ها، بهترین جراح بینی را انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی در تهران از نظر کاربران

بهترین جراح بینی در تهران از نظر کاربران، جراحی است که دلسوز، خوش اخلاق و حرفه ای باشد. شاید بتوانید جراح بینی در تهران را بر اساس نظر مردم انتخاب کنید؛ اما به نظرات کاربران در صفحات مجازی نیز توجه داشته باشید. بهترین جراح بینی باید به شما امکان عمل جراحی بینی به صورت حرفه ای و با کمترین عارضه را بدهد. متاسفانه برخی از جراحان فقط به زیبایی بینی فکر می کنند و مشکلات زیادی را برای فرد به وجود می آورند. بروز مشکل در تنفس یکی از مشکلات رایج در میان افرادی است که متقاضی انجام عمل جراحی بینی نزد افراد غیر حرفه ای می باشند. در میان نظرات کاربران با دقت در مورد این موضوعات جستجو کنید. هرگز برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی نزد پزشکانی که تخصص و تجربه کافی ندارند، نروید.

بهترین جراح بینی مردانه در تهران

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت و به روز شدن روش های جراحی بینی افراد زیادی خواهان انجام این نوع عمل زیبایی هستند. به گونه ای که روز به روز آمار متقاضیان جراحی بینی مردانه و زنانه افزایش می یابد. اخیرا در تهران و سایر شهر ها آقایان بسیار به شکل و فرم بینی خود اهمیت می دهند به همین دلیل با مراجعه به جراحان زیبایی بینی به انجام جراحی اقدام می کنند. مسئله مهم در ارتباط با جراحی بینی میزان حرفه ای بودن جراح بینی می باشد. به عبارتی متقاضیان باید به افراد کاربلد و باتجربه در زمینه جراحی بینی مراجعه نمایند. در تهران جراحان و متخصصان فراوانی وجود دارند. یکی از جراحان شناخته شده و مطرح در تهران دکتر خسرو مقتدر می باشد. دکتر خسرو مقتدر به عنوان بهترین جراح بینی در تهران تاکنون جراحی های فراوانی انجام داده است که بسیار مورد پسند بیماران بوده است. ایشان با بکارگیری روش ها و همچنین انجام اصول حرفه ای در جراحی بینی بسیار سرشناس شده است.

از مشکلات شایع بینی مردان می توان به این موارد اشاره نمود:

  • شکستگی بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • داشتن قوز
  • نامتقارن بودن سوراخ ها
  • عقابی بودن
  • فرو رفتگی زیاد
  • و …

بهترین جراح بینی مردانه در تهران

خصوصیات بهترین جراح در تهران

  1. تخصص و تجربه

در حقیقت بهترین جراح بینی مردانه و زنانه لازم است از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد.

  1. دقت

در نظر داشته باشید که فرایند جراحی بسیار مهم است و نیازمند دقت بالایی می باشد. چیدمان مناسب ساختار استخوان، پوست، بافت های نرم و غضروف حساسیت لازم را مطلوب می کند.

  1. هماهنگی و زیبایی

یک جراحی بینی حرفه ای باید قادر به طراحی یک بینی زیبا با توجه به نسبت های صورت و هماهنگی با سایر قسمت های صورت باشد.

  1. استفاده از تکنولوژی پیشرفته

مسلما استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در فرایند جراحی تاثیر بسزایی در عملکرد نهایی دارد.

  1. ارتباط موثر با بیمار

برترین جراح باید ارتباط موثری با بیمار خود داشته باشد و به انتظارات آن توجه نماید.

  1. پشتیبانی پس از جراحی

یکی از موارد مهم پشتیبانی جراح از بیماران پس از جراحی می باشد. جراحان باید مراقبت های پس از جراحی را فراهم نمایند. همچنین به سوالات بیماران پاسخ دهند.

بهترین دکتر جراح بینی در تهران با قیمت مناسب

همانطور که اشاره شد دکتر خسرو مقتدر یکی از بهترین جراحان بینی می باشد. همچنین از همه ویژگی های یک جراح حرفه ای و باتجربه برخوردار می باشد . مراجعان در صورت تمایل می توانند به مطب ایشان مراجعه نمایند و از خدمات بی نظیر ایشان در زمینه جراحی بینی برخوردار شوند. دکتر مقتدر با توجه به تخصصی که دارد نظرات و ایده لازم برای جراحی هر بیمار را بیان می کند. در صورتی که به دنبال بهترین جراح بینی در تهران با قیمت مناسب می باشید، دکتر خسرو مقتدر انتخاب عالی برای شما می باشد. شما می توانید با مراجعه به ایشان یک جراحی بینی مناسبی داشته باشید همچنین با قیمت بسیار به صرفه این عمل را انجام دهید.

پیج بهترین جراح بینی در تهران

در صورتی که جراح مورد نظر را انتخاب کردید می توانید به پیج آن در اینستاگرام و یا برنامه های مجازی مختلف مراجعه کنید. در پیج بهترین جراح بینی در تهران، می توانید به نمونه کارها و رضایت کاربران در انجام عمل جراحی بینی نزد این پزشک دسترسی داشته باشید. پیج بهترین جراح بینی در استان تهران، دارای اطلاعات مهمی است که احتمالا در صفحات اینترنتی و یا حتی در مطب پزشک به آن ها دسترسی نخواهید داشت.

بهترین جراح بینی در تهران اینستاگرام

بهترین جراح بینی در تهران اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های مجازی است که همه ما می دانیم چقدر می تواند بدرد بخور باشد. برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران اینستاگرام، هیچ راهی بهتر از مراجعه به اینستاگرام و انتخاب پزشک متخصص از طریق آن نیست. بهترین جراحان بینی در تهران برای جذب مشتریان و اعلام سوابق کاری خودشان، حتما یک پیج در اینستاگرام دارند. شما می توانید چند تا از بهترین جراحان بینی در تهران را در اینستاگرام انتخاب کنید و نمونه کارهای آن ها را بررسی کنید. در این صورت دستتان می آید که جراح چه نوع بینی هایی را به چه شکلی در می آورد.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بینی استخوانی یکی از بهترین بینی ها برای عمل جراحی زیبایی است. افرادی که دارای بینی استخوانی هستند، معمولا از قوز بینی و یا وجود پولیپ در بینی خودشان شکایت دارند. بهترین جراح بینی در تهران می تواند فرم بینی های استخوانی را به شکل دلخواه درآورد. فقط کافیست که بر اساس نمونه کارهای پزشکان، بهترین جراح بینی استخوانی در تهران را انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بینی گوشتی یا غضروفی به فرم خاصی از بینی ها گفته می شود که می توانند با عمل جراحی زیبایی بینی، کوچک شوند. افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند، معمولا قوز بینی ندارند. ولی پره های بینی آن ها پهن می باشد. در واقع اگر از کنار به بینی این افراد نگاه کنید، شاهد بزرگی بینی نیستید، ولی در روبرو بینی های این افراد بزرگ هستند. بهترین جراح بینی گوشتی در تهران به شما کمک می کند تا بینی گوشتی خودتان را به بهترین و زیباترین شکل عمل کنید.

بهترین جراح بینی گوشتی و استخوانی در تهران

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

این روزها بسیاری از مردم به بینی طبیعی علاقه مند هستند. بینی طبیعی می تواند ظاهر چهره را خاص تر و زیباتر نشان دهد. از طرفی تغییر محسوسی در چهره شما به وجود نمی آورد. اگر دوست دارید که چهره طبیعی داشته باشید، باید نزد بهترین جراح بینی طبیعی در تهران بروید. در این صورت خیالتان از بابت ساده بودن نتیجه کار راحت خواهد بود. بهترین جراح بینی طبیعی در تهران به شما این امکان را می دهد تا یک بینی جذاب، ساده و در عین حال طبیعی داشته باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین جراح بینی بازیگران در تهران

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

بینی عروسکی به بینی های سربالا و کوچک گفته می شوند. برخی از خانم ها، به ویژه دختران جوان به این فرم از بینی علاقه مند هستند. معمولا جراحان بینی عروسکی در تهران طبق نمونه کارهایی که دارند، مشخص می شوند. اگر شما هم متقاضی جراحی بینی عروسکی هستید، باید نمونه کارهای پزشکان را بررسی کنید و بر اساس آن، بهترین جراح بینی عروسکی در تهران را انتخاب نمایید. به طور کلی، جراحان متخصص می توانند به راحتی این فرم از بینی را روی چهره شما ایجاد کنند. اما چون هر کدام از جراحان بینی فرم خاصی از بینی ها را عمل می کنند، بهتر است که برای رسیدن به بهترین نتیجه به دنبال بهترین جراح بینی عروسکی در تهران باشید.

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

بینی فانتزی به فرم بینی های خاص و بسیار کوچک گفته می شود. معمولا افرادی که به بینی های سربالا علاقه مند هستند، این فرم از بینی را انتخاب می کنند. بهترین جراح بینی فانتزی در تهران به شما این امکان را می دهد تا یک بینی بدون نقص و مطابق با همان چیزی که مد نظر دارید، داشته باشید. حتما باید توجه کنید که برای رسیدن به این فرم از بینی نیاز به تخصص و تجربه خاصی است. پس حتما نمونه کارها و رزومه پزشک را برای جراحی بینی فانتزی بررسی کنید.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

جراح بینی نیمه فانتزی در تهران، می تواند بینی های استخوانی و گوشتی را به بینی های نوک گرد و سربالا تبدیل کند. بینی های نیمه فانتزی نه آنقدر مانند بینی های فانتزی سربالا و کوچک هستند که غیر طبیعی به نظر برسند، نه مانند بینی های طبیعی ساده هستند. اگر دوست دارید یک بینی خاص و در عین حال طبیعی داشته باشید، می توانید فرم نیمه فانتزی را انتخاب کنید. برای انجام این عمل جراحی، حتما باید بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران را انتخاب کنید. در این صورت خیالتان از بابت نتیجه کار راحت خواهد بود.

مشاوره رایگان با جراح

شما عزیزان قبل از این که تصمیم نهاییتان را برای جراحی بینی گرفته باشید باید از یک جراح بینی مجرب و با سابقه مشاوره دریافت کنید. جراح مورد نظر باید ساختار زیرین بینی و ضخامت پوست فرد متقاضی را در مشاوره بررسی کند و با توجه به جنس پوست و نوع بینی و تناسبی که چهره او دارد و همچنین با مد نظر قرار دادن خواسته متقاضی به وی پیشنهاد دهد. این مورد را در نظر داشته باشید که جراحی بینی یک امر بسیار حساس و تخصصی می باشد به همین دلیل شما باید بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنید. دکتر خسرو مقتدر جلسات مشاوره رایگان در اختیار بیماران خود قرار می دهد که مراجعین بهترین اطلاعات جهت رویکرد درمان داشته باشند.

در طول جلسات مشاوره دکتر مقتدر سوالاتی در راطه با انتظاراتی که مراجعه کند از جراحی دارد را می پرسد. طی سال های گذشته انواع و روش های مختلفی از جراحی بینی وارد دنیای جراحی شده است به همین دلیل دکتر با بررسی موارد موجود بهترین روش را انتخاب می کند. شما می توانید در جلسه مشاوره در مورد دغدغه و نگرانی های خود صحبت کنید که چه ایراداتی در بینی شما موجب آزار شده است سپس دکتر برنامه درمانی را برای شما طرح ریزی می کند.

یکی دیگز از مواردی که در جلسه مشاوره مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد سوابق و مدارک پزشکی فرد متقاضی می باشد. این مورد بسیار مهم است چون در صورتی که فرد به بیماری های مزمنی مثل هموفیلی یا دیابت داشته باشد در جراحی به مشکل خواهد خورد. مواردی در جراحی بینی با تجویز پزشک مورد انجام قرار می گیرد مثلا اندازه گیری دقیق بینی توسط پزشک، انجام آزمایش های تصویربرداری سی تی اسکن و … این نکته حائز اهمیت است که بدانید دکتر خسرو مقتدر مشاوره تلفنی نیز ارائه می دهد. یعنی شما عزیزان با توجه به موارد اولیه و خواسته های خود می توانید مشاوره تلفنی اولیه ای دریافت کنید و پس از روند مراحل، وقت مشاوره حضوری در کلینیک را دریافت کنید.

سوالات متداول

کدام فرم از بینی زیباتر است؟

بسته به فرم صورت، سلیقه شخصی و فرم اولیه بینی بهترین فرم بینی برای عمل جراحی انتخاب می شود. می توانید به یک پزشک مراجعه کنید و نظر او را در مورد بهترین فرم بینی بر اساس شکل و ظاهر خودتان بپرسید.

هزینه جراحی بینی در تهران چقدر است؟

هزینه جراحی بینی در تهران بر اساس پزشک انتخابی، نوع عمل جراحی و حتی بیمارستانی که برای عمل انتخاب می کند، تعیین می شود. پس هزینه های عمل جراحی زیبایی بینی در تهران متفاوت هستند.

چطور بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنیم؟

با وجود اینترنت و برنامه های مجازی انتخاب بهترین جراح بینی در تهران کار سختی نیست. فقط کافیست که به نمونه کارهای پزشک و نظرات کاربران توجه داشته باشید.

آیا هزینه عمل جراحی بینی نزد بهترین پزشک بالاتر است؟

این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید. ممکن است این موضوع به دلیل باتجربه بودن پزشک صادق باشد؛ اما برای همه پزشکان و جراحان زیبایی بینی در تهران صادق نیست.

2 دیدگاه ‌ها

  • سلام
    میخواستم بدونم شما جراحی بینی اقساطی انجام میدید؟

    • سلام
      در حال حاظر خیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *