آیا می دانید لیپوماتیک غبغب چیست؟

  • خانه
  • -
  • وبلاگ
  • -
  • آیا می دانید لیپوماتیک غبغب چیست؟
 آیا می دانید لیپوماتیک غبغب چیست؟

زیبایی برای همه افراد امری متفاوت به نظر می رسد که باید آن را در نظر بگیریم چون مهم است و از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد. همچنین باید بدانید که روش های مختلفی برای قسمت های مختلف بدن جهت رسیدن به زیبایی وجود دارد که باید آن را در نظر داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم لیپوماتیک غبغب را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این زمینه نکاتی را خدمت شما مطرح نماییم.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک به روشی گفته می شود که در آن ناحیه مورد نظر چربی هایش کاهش خواهد یافت. معمولا روش لیپوماتیک یک روش غیر تهاجمی می باشد و اصلا هم ربطی به جراحی ندارد و بدون بی هوشی انجام می شود. همچنین این روش هیچ گونه عارضه ای ندارد و باید آن را در نظر داشته باشید. در خصوص لیپوماتیک غبغب نیز همین امر مد نظر است. چون در این روش هیچ گونه عوارض خاصی شما را تهدید نخواهد کرد که باید آن را در نظر بگیرید  چون مهم است و از درجه اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

معمولا افراد دارای افتادگی هایی با افزایش سن در زیر چانه خودشان احساس می کنند. به طور کلی این افتادگی ها به چاقی زیر چانه ربط داده می شود و بیشترین چربی در زیر چانه ذخیره می شوند که به صورت غبغب با افزایش سن می تواند خودش را نشان دهد. معمولا غبغب تاثیرات زیادی را می تواند بر روی چهره فرد ایجاد کند که شما نیز باید آن را در نظر داشته باشید. در خصوص از بین بردن غبغب روش های خاصی وجود دارد که در این خصوص می توانیم به لیپوماتیک غبغب اشاره داشته باشیم چون کاربرد فراوانی در ازبین بردن غبغب خواهد داشت.

پروسه لیپوماتیک غبغب

معمولا انجام این عمل با استفاده از دستگاه های مربوط به لیپوماتیک انجام می شود. باید بدانید که در این روش پزشکان از وسیله ای لوله مانند به نام کانولا استفاده می کنند و این وسیله به زیرچانه وصل می شود تا چربی های مورد نظر از زیر غبغب و یا چانه بیرون بیاید و باید آن را در نظر داشته باشید چون مهم است و از درجه اهیمت بالایی نیز برخوردار است.

مزایای لیپوماتیک غبغب

مزایای لیپوماتیک غبغب

این روش می تواند افتادگی های ناحیه مربوط به زیر چانه شما را برطرف کند. همچنین تمامی چربی های مربوط به زیر چانه را از بین می برد که می توانید آن را در نظر بگیرید چون مهم است و ازدرجه اهمیت بالایی نیز برخوردار است. همچنین معمولا برش هایی که در این بخش ایجاد می شوند به صورت جزیی هستند و این موارد بیشتر برای از بین بردن چربی های غبغب استفاده می شوند که باید آن هارا نیز در نظر بگیرید چون اهمیت فراوانی می توانند در زندگی شما داشته باشند.

عوارض لیپوماتیک غبغب

عوارض های زیادی را می توانیم برای لیپوماتیک غبغب در نظر بگیریم. در این خصوص می توانیم به کبودی و تورم و درد و بی حسی در ناحیه زیر چانه که به غبغب معروف است اشاره داشته باشیم.

هزینه لیپوماتیک غبغب

هزینه این مورد بیشتر به چند مورد خاص بستگی دارد. اولین مورد این است که پزشکی که باید لیپوماتیک غبغب را انجام دهد تخصص بالایی داشته باشد و این مورد بر روی قیمت ها تاثیر می گذارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که دستگاه هایی که برای غبغب استفاده می شوند می توانند بر روی قیمت ها تاثیر گذار باشند و باید این مورد را نیز در نظر بگیرید. کلینیکی که می توانید به آن مراجعه کنید نیز بر روند قیمت از نظر موقعیت جغرافیایی تاثیر گذار خواهد بود. آقای دکتر خسرو مقتدر لیپوماتیک قسمت غبغب را با هزینه مناسب به صورت حرفه ای برای شما عزیزان انجام می دهد.

هزینه لیپوماتیک غبغب

نتیجه گیری

در این مقاله ما لیپوماتیک غبغب را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید در نظر داشته باشید که معمولا به روشی اطلاق می شود که زیر چانه را هدف قرار می دهد. همچنین روش مربوطه از طریق کانولا سوراخ هایی ایجاد می کند که باعث می شود تا چربی ها به راحتی از بین بروند. همچنین باید در نظر بگیرید که برای این مورد باید به یک متخصص مراجعه کنید. متخصص مورد نظر با دانشی که دارد می تواند شما را به نتیجه ای که میخواهید برساند. امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده و برایتان مفید بوده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره (کلیک کنید)