بهترین جراح بینی عروسکی در تهران را بشناسید

  • خانه
  • -
  • وبلاگ
  • -
  • بهترین جراح بینی عروسکی در تهران را بشناسید
 بهترین جراح بینی عروسکی در تهران را بشناسید

این روزها بسیاری از افراد از جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی برای نزدیک کردن ظاهر چهره خود به ایده آل های زیبایی که مد نظر دارند استفاده می کنند. جراحی بینی عروسکی به دلیل ظاهر جذابی که ایجاد می کند از طرفداران زیادی برخوردار است. همانطور که میدانید، تعداد پزشک های جراح زیبایی در تهران بسیار زیاد است و انتخاب بهترین جراح بینی عروسکی در تهران می تواند کاری فوق العاده چالش برانگیز و زمان بر باشد اما برای انتخاب بهترین جراح بینی عروسکی در تهران چه فاکتورهایی را باید مورد توجه قرار داد؟ جراحی زیبایی بینی چگونه انجام می شود؟ چه اقداماتی را نباید بعد از عمل جراحی انجام داد؟ اگر قصد جراحی زیبایی بینی خود را دارید، حتما این سوالات در ذهن شما به وجود آمده اند. یکی از مهم ترین مسائلی که باید در انتخاب بهترین جراح بینی عروسکی در تهران مورد توجه قرار دهید، تبحر، تخصص و تجربه پزشک است. یک پزشک متبحر و متخصص، با بهره گیری از دانش و تجربه خود، بهترین نتیجه را برای شما رقم می زند. در ادامه این مقاله، قصد داریم ضمن معرفی مهم ترین ویژگی های بهترین جراح بینی عروسکی در تهران، روند و مراحل جراحی زیبایی بینی را بررسی کنیم.

ویژگی های بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

جراحی بینی عروسکی این روزها بسیار رایج است و به خصوص بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. این نوع جراحی در اغلب موارد به صورت باز انجام می شود و بهترین پزشک جراح بینی، کسی است که بتواند عمل جراحی را به بهترین صورت انجام دهد. به طوری که کمترین عوارض در نتیجه جراحی ایجاد شود. در جراحی بینی عروسکی، بینی خیلی کوچک شده و قوس آن زیاد می شود. به همین دلیل، چنانچه جراح تخصص و تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است تنفس فرد دچار مشکل شود.

نکته دیگری که جراح باید مورد توجه قرار دهد، این است که ظاهر بینی نامتعارف و غیر طبیعی نشود. چون این مسئله، تاثیر منفی روی ظاهر فرد باقی می گذارد. جراح باید اطلاعات کافی در مورد جراحی بینی عروسکی را در اختیار بیمار قرار داده و او را از عوارض کوچک کردن بیش از حد بینی آگاه کند. علاوه بر این پزشک جراح باید توضیحات کاملی را در مورد اقدامات قبل و بعد از جراحی به بیمار بدهد تا عوارض عمل جراحی به حداقل برسد.

جراحی بینی عروسکی در تهران

روند جراحی بینی عروسکی

پس از اینکه بهترین جراح بینی عروسکی در تهران را انتخاب کردید، باید یک سری آزمایش ها و عکس ها از بینی خود تهیه کنید تا پزشک جراح بتواند آن ها را با دقت بررسی کند. در جلسات مشاوره، اگر داروی خاصی مصرف می کنید، حتما به پزشک جراح خود اطلاع دهید. از دو هفته قبل از روز جراحی، مشروبات الکلی، دخانیات و داروهای ضد التهاب مثل آسپرین مصرف نکنید.

برای انجام جراحی زیبایی بینی، باید حتما شخصی را به عنوان همراه خود به کلینیک ببرید. توجه داشته باشید که برای عمل جراحی باید ناشتا باشید. جراحی بینی به تشخیص پزشک، با بی حسی یا بیهوشی انجام می شود. پزشک جراح پس از بررسی کردن شرایط بیمار، جراحی را به صورت بسته یا باز انجام می دهد. پس از جراحی، قسمت های برش خورده توسط جراح بخیه زده شده و گچ و آتل گرفته می شود. در اغلب موارد بیمار بستری نمی شود و بعد از چند ساعت، می تواند کلینیک را ترک کند. توصیه می شود پس از انجام جراحی بینی عروسکی، تا یک هفته هیچ گونه فعالیت ورزشی سنگین انجام ندهید و از غذاهای نرم و مایعات مقوی استفاده کنید. استفاده از داروها و پمادهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را هم فراموش نکنید.

آیا جراحی بینی عروسکی برای همه افراد مناسب است؟

برای اینکه بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بینی خود بگیرید، بهتر است به تناسب داشتن ظاهر بینی با دیگر اجزای چهره خود توجه داشته باشید. پس از جراحی بینی عروسکی، سایز بینی خیلی کمتر می شود. به همین دلیل، توصیه می شود تنها در شرایط زیر اقدام به جراحی بینی عروسکی نمایید:

  • اگر سایز دیگر اجزای چهره شما در مقایسه با بینی کوچک تر است.
  • اگر پزشک جراح به شما اطمینان می دهد که پس از جراحی بینی عروسکی دچار مشکلات تنفسی نخواهید شد.
  • اگر از نظر جسمی و روحی کاملا سالم هستید.
  • اگر خواست و توقعی که از جراحی خود دارید، منطقی و واقع بینانه است.
  • اگر دارای بینی استخوانی هستید.

در مورد گزینه آخر بهتر است به این مسئله اشاره کنیم که بینی گوشتی به دلیل پوست ضخیم و غضروف ضعیف، مناسب جراحی بینی عروسکی نیست چون امکان اعمال تغییر سایز زیاد در بینی گوشتی وجود ندارد. بهترین نوع جراحی زیبایی بینی برای بینی های گوشتی، فرم طبیعی است.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و عروسکی

تفاوت های عمل بینی طبیعی و فانتزی

تفاوت های زیادی بین جراحی زیبایی بینی طبیعی و فانتزی وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

تغییر سایز: بینی پس از جراحی بینی عروسکی خیلی کوچک تر می شود. اما در جراحی بینی طبیعی، بینی تغییر سایز چندانی ندارد.

قوس: در جراحی فانتزی، یک قوس روی پل بینی به وجود می آید. اما در جراحی طبیعی، بینی صاف و بدون قوس است.

فاصله نوک بینی تا لب بالایی: این فاصله در جراحی فانتزی، 105 درجه و در جراحی طبیعی، 90 درجه است.

سر بینی: دربینی عروسکی بینی سربالا می شود ولی در جراحی طبیعی، نوک بینی تغییری نمی کند و کاملا طبیعی است.

به طور خلاصه جراحی طبیعی تنها به منظور مرتفع کردن ایرادات و نقص های ظاهری بینی انجام شده و بینی خیلی کوچک نمی شود. در حالی که هدف از جراحی بینی عروسکی در کنار رفع نقص ها و ایرادات، کوچک شدن بینی هم می باشد. شما عزیزان می توانید با بهترین جراح بینی عروسکی در تهران به چهره مورد نظر خود دست پیدا کنید. برای همین مورد ما بهترین جراح بینی در تهران یعنی آقای خسرو مقتدر را پیشنهاد می کنیم. امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت ببرید در ادامه به برخی از سوالات متداول کاربران پاسخ می دهیم.

مراجعه به بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

از بین انواع مدل های جراحی زیبایی در قسمت بینی، عمل بینی عروسکی طرفداران قابل توجهی داشته است. انجام این عمل با هدف زیبایی صورت می گیرد ولی باید تناسب لازم با سایر اجزای صورت را نیز داشته باشد. ظاهر این مدل بینی از نیم رخ دارای قوس بالایی بوده و از روبرو نیز نوک آن کشیده و سربالا می باشد. با وجود محبوبیت این مدل بینی در بین افراد، مناسب همه صورت ها نیست و نمی توان برای همه پیشنهاد داد.

مشخصات بینی عروسکی

با توجه به حساسیت اجرای این عمل، انجام آن باید توسط بهترین جراح بینی عروسکی در تهران یا سایر شهرها صورت گیرد. ظاهر بینی در این نوع عمل زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است که معمولا ظریف بوده و نوع بینی نیز کشیده و به سمت بالا می باشد. البته اجرای این عمل با توجه به مدل صورت افراد در بانوان و آقایان به شکل های مختلف انجام می شود. گوشتی یا استخوانی بودن بینی نیز روی شکل نهایی عمل جراحی تاثیرگذار است و جراح متخصص به تمام این موارد توجه می کند. ایجاد قوس بالا در بینی بعد از عمل زیبایی عروسکی می تواند روی تنفس افراد هم تاثیرگذار باشد و به همین دلیل باید توسط یک فرد متخصص انجام شود.

مزایای این عمل از دید بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

  • باریک شدن بینی های گوشتی و پهن
  • کم شدن پهنا در قسمت نوک بینی
  • از بین رفتن قوز بینی و ایجاد یک انحنای مناسب
  • از بین رفتن چربی های اضافه زیر لایه های پوستی
  • ایجاد تناسب در طول بینی

البته در کنار تمام مزیت های عمل بینی عروسکی که به آن اشاره شد، معایبی نیز وجود دارد. یکی از مواردی که در این عمل باید به آن توجه داشت، تناسب اجزای مختلف صورت فرد با مدل بینی است. افرادی که حالت صورتشان درشت بوده یا برخی از اجزای صورت مثل چشم هایشان درشت است، نباید سراغ مدل بینی عروسکی بروند. این عمل توسط بهترین جراح بینی عروسکی در تهران به دو روش باز و بسته انجام می گیرد.

انتخاب هر کدام از این روش ها به شرایط بیمار و تشخیص پزشک بستگی دارد. در این عمل معمولا کل مدل بینی تغییر می کند و تشخیص نوع عمل نیز با توجه به شرایط و وضعیت هر فردی، متغیر است. مدت زمان انجام عمل در هر دو روش به صورت میانگین  یک تا سه ساعت می باشد. بعد از عمل نیز باید مراقبت های لازم مشابه سایر عمل های بینی صورت گیرد. با توجه به اهمیت ظاهر بینی در این نوع عمل زیبایی، مراقبت‌های بعد از عمل تاثیر قابل توجهی روی ماندگاری فرم اصلی بینی خواهد داشت.

عمل بینی عروسکی

سوالات متداول

پس از جراحی بینی عروسکی می توان در زیر نور آفتاب قرار گرفت؟

خیر. بهتر است مدتی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

آیا نتیجه جراحی بینی عروسکی دائم و ماندگار است؟

بله. چنانچه این کار را به یک پزشک متبحر و متخصص بسپارید، نتایج جراحی دائمی و ماندگار خواهد بود.

هزینه جراحی بینی عروسکی چقدر است؟

عوامل مختلفی مانند نوع بینی، پزشک جراح، شرایط بیمار و … در تعیین هزینه جراحی بینی عروسکی موثر هستند.

عوارض جراحی بینی عروسکی چیست؟

اگر جراحی بینی به درستی انجام نشود، ممکن است عوارضی مانند کبودی، مشکلات تنفسی و … را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، انجام جراحی بینی عروسکی توسط یک پزشک بی تجربه، ممکن است باعث شود فرد به انجام جراحی ترمیمی نیاز پیدا کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره (کلیک کنید)